قوانین و مقرارات برنیا

توجه: کاربران گرامی این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می‌باشد و قبل از خرید موارد زیر را به دقت مطالعه کنید تا خرید به صرفه داشته باشید. هرگونه بروزرسانی احتمالی در این صفحه به عنوان پذیرش آخرین نسخه قوانین مجموعه برنیا می‌باشد.

قبل از خرید کالا بخوانید:

شرایط بازگرداندن کالا

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  •  اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  •  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به برنیا بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش برنیا (شماره 09981500021) اطلاع داده شود

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

– در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

– لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت برنیا، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و برنیا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین برنیا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه برنیا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

برنیا نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود

کدام کالاها قابل بازگشت نیستند؟

– زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند.

– لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند.

هر کالایی که پلمپ آن باز شود قابل بازگشت نیست. در صورت باز بودن پلمپ کارتن جنس فروخته شده به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست.

رعایت حریم شخصی کاربر

مجموعه برنیا در برابر تمامی اطلاعات شخصی ثبت شده شما در سایت متعهد بوده و فقط جهت داشتن آمار فروش برای مجموعه این اطلاعات در سرورهای مجموعه نگه‌داری می‌شود.

نحوه‌ی مشاوره فروش و روند ثبت سفارش

تمامی محصولات موجود در سایت را می‌توانید در 7 روز هفته با توجه به موجودی اعلام شده از طریق درگاه پرداخت زرین پال خریداری کنید. همچنین مشاورین فروش هفت روز هفته از ساعت 7 صبح الی 22 شب پاسخگو شما هستند. در هنگام ثبت سفارش دقت نماید چون درصورت پشیمانی و تغییر نظر بابت خرید محصول استرداد وجه امکان پذیر نیست البته با هماهنگی کارشناسان فروش می‌توانید محصول دیگری متناسب با وجه پرداختی خود جایگزین کنید.

ارسال محصول خریداری شده

بعد از گذشت یک روز کاری از ثبت سفارش شما، محصول خریداری شده از طریق پشت پیشتاز، تیپاکس یا باربری‌های رسمی بنا به درخواست مشتری ارسال خواهد شد و طی 4 الی 5 روز کاری به دست شما خواهد رسید.  ارسال از طریق تیپاکس به صورت پس کرایه است و مشتری کرایه تیپاکس را پرداخت خواهد کرد.

شرایط استرداد وجه و برگشت محصول

بعد از ثبت سفارش مشتری عزیز مجموعه برنیا محصول برقی آرایشی را کامل از هر نظر تست می‌کند بعد از اطمینان از سلامت کالا محصول با بسته بندی ضدضربه به مقصد ارسال می‌شود. در صورت هرگونه شکستگی در هنگام حمل می‌توانید محصول خریداری شده را مجدد برگشت داده و تعویض کنید. تمامی محصولات شرکتی 18 ماه گارانتی معتبر دارند و طبق برگه گارانتی همراه جعبه محصول شما می‌توانید از خدمات پس از فروش مجموعه بهره‌مند باشید.